در صورتی که تمامی مراحل را مانند دستور العمل انجام دهید، بهترین نتیجه را خواهید گرفت، شایان ذکر است که تعیین سایز النگو برای انجام خرید اینترنتی بسیار لازم بوده و قابل توجه است.

برای تعیین سایز النگو به صورت صحیح باید دقت زیادی داشته و دست خود را در حالتی قرار دهید که انگار می خواهید النگو به دست کنید.

2 روش برای تعیین سایز النگو

روش اول: برای تعیین سایز النگو باید در ابتدا انگشت شصت خود را رو سر انگشت کوچک قرار دهید تا دست شما به شکلی که می خواهید النگوی خود را بیندازید در بیاید.

سپس یک نخ یا نوار حدود سی سانت طوری دور دست خود بپیچانید که بزرگ ترین حلقه ممکن تشکیل شود( از روی استخوان انگشت اشاره و انگشت کوچک عبور کند ). سپس اندازه به دست آماده را کنار یک خط کش قرار دهید و طول آن را به سانتی متر به دست آورید.

 

طول نوار بر حسب سانتی متر

سایز بندی النگو

17

سایز 1

18

سایز 2

19

سایز 3

20

سایز 4

 

 

اگر سایز النگوی شما بین دو سایز اصلی است، باید بسته به سلیقه ی خود یکی از آن دو را انتخاب نمایید. اگر می خواهید النگوی شما جمع و جور باشد، سایز کوچک تر را انتخاب کنید و اگر می خواهید آزاد باشد یک سایز بزرگتر انتخاب کنید.

روش دوم: این روش سایز النگو با استفاده از تعیین قطر است. اگر در حال حاضر النگو دارید که اندازه آن مناسب دست شما است ولی سایز آن را نمی دانید کافیست تا قطر بخش داخلی النگوی خود را مطابق شکل اندازه گیری کنید.

قطر داخلی النگو بر حسب میلی متر

سایز بندی النگو

54

سایز 1 زنانه

57

سایز 2 زنانه

60

سایز 3 زنانه

61

سایز 4 زنانه

 

  اگر قصد خرید النگو را دارید نکات خرید النگو را بخوانید.